Deel 2 Mantanani - Reisverslag uit Mantanani Islands, Maleisië van Bianca - WaarBenJij.nu Deel 2 Mantanani - Reisverslag uit Mantanani Islands, Maleisië van Bianca - WaarBenJij.nu

Deel 2 Mantanani

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

26 April 2024 | Maleisië, Mantanani Islands

Het koraal is beschadigd door het vele vissen waaronder met dynamiet [e-1f9e8]. Je kunt je voorstellen dat dit veel stuk maakt.

ze doen hier nu heel hard hun best om het koraal weer gezond te maken. Dat is best moeilijk met al het afval wat in de zee te vinden is.

morgen hoop ik mee te mogen met het duiken om het rif schoon te maken.

Op het eiland vind je ongeveer 100 huizen , 1 school en 1 moskee. De inwoners zijn moslim.

Vandaag ben ik gaan kajakken langs en naar het eiland wat lijkt op een broccoli . Hier was een grot met kleine vleermuizen. Zie jij ze op de foto?

Tijdens het snorkelen kwam ik veel mooie visjes tegen! De film nemo kwam bijna helemaal voorbij! Alleen de schildpad ging echt te snel! Die kon ik niet bijhouden. Helaas kon de kwal mij wel vinden… auw!! Dat deed pijn. Ookal vind ik het geen leuke beestjes, voor de schildpad is het zijn lekkerste maaltijd.

• 26 April 2024 - 19:07

Emma Den Ouden :

Hoi juf,

Wat koel juf. [e-1f485]

Ik vint de foto heel mooi.

Knuffel van Emma

[e-1f496][e-1f525][e-1f910][e-1f92f][e-1f925][e-1f638][e-1f93d][e-1f3ca]