Deel 2 Mantanani - Reisverslag uit Mantanani Islands, Maleisië van Bianca - WaarBenJij.nu Deel 2 Mantanani - Reisverslag uit Mantanani Islands, Maleisië van Bianca - WaarBenJij.nu

Deel 2 Mantanani

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

26 April 2024 | Maleisië, Mantanani Islands

Het koraal is beschadigd door het vele vissen waaronder met dynamiet [e-1f9e8]. Je kunt je voorstellen dat dit veel stuk maakt.

ze doen hier nu heel hard hun best om het koraal weer gezond te maken. Dat is best moeilijk met al het afval wat in de zee te vinden is.

morgen hoop ik mee te mogen met het duiken om het rif schoon te maken.

Op het eiland vind je ongeveer 100 huizen , 1 school en 1 moskee. De inwoners zijn moslim.

Vandaag ben ik gaan kajakken langs en naar het eiland wat lijkt op een broccoli . Hier was een grot met kleine vleermuizen. Zie jij ze op de foto?

Tijdens het snorkelen kwam ik veel mooie visjes tegen! De film nemo kwam bijna helemaal voorbij! Alleen de schildpad ging echt te snel! Die kon ik niet bijhouden. Helaas kon de kwal mij wel vinden… auw!! Dat deed pijn. Ookal vind ik het geen leuke beestjes, voor de schildpad is het zijn lekkerste maaltijd.


  • 26 April 2024 - 19:07

    Emma Den Ouden :

    Hoi juf,

    Wat koel juf. [e-1f485]

    Ik vint de foto heel mooi.

    Knuffel van Emma

    [e-1f496][e-1f525][e-1f910][e-1f92f][e-1f925][e-1f638][e-1f93d][e-1f3ca]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Juf in groep 2/3. Mijn reisblog speciaal voor de klas :)

Actief sinds 19 April 2024
Verslag gelezen: 34
Totaal aantal bezoekers 426

Voorgaande reizen:

21 April 2024 - 12 Mei 2024

Borneo, Singapore en india

22 April 2023 - 07 Mei 2023

panama

Landen bezocht: