Kota Kinabalu en Singapore - Reisverslag uit Lahad Datu, Maleisië van Bianca - WaarBenJij.nu Kota Kinabalu en Singapore - Reisverslag uit Lahad Datu, Maleisië van Bianca - WaarBenJij.nu

Kota Kinabalu en Singapore

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

05 Mei 2024 | Maleisië, Lahad Datu

hey lieve klas! Hopelijk hebben jullie een fijne laatste dag van de vakantie gehad. Gelukkig nog maar 3 dagen en dan ben je gewoon weer 4 dagen vrij!!

ik ben een dagje in Kota Kinabalu geweest (vooral aan het zwembad gelegen ) En in de avond over de avondmarkt gewandeld en lekker gegeten. Vanwege de warmte leeft hier iedereen op wanneer het donker is. Alle kinderen spelen op straat en overal is leven. Morgenochtend vlieg ik alweer naar Singapore. Dan begint het laatste deel van de vakantie.

Singapore is een prachtige stad! Zo mooi! Overal is het groen. Het is net een natuurpark met wat huizen erin. Er staan hoge boetes op afval op de grond gooien of zelfs een openbaar toilet niet doorspoelen. Mensen zorgen dus goed voor hun omgeving en dat zie je ook. Nergens ligt hondenpoep of ook maar een snoep papiertje op de grond.

In de middag ga ik naar sentosa. Dit is een waterpark met vanalles te doen wat aangelegd is door de mens. Net de plaat, maar dan veeeeel groter en zout water met palmbomen. Zo groot dat je er met een kabelbaan (gondels) naartoe gaat. (In een soort skilift)[e-1f6a1]. Wat een prachtig uitzicht vanaf hier!! We pakken alle kabelbanen, maar we hadden nog kunnen bungee jumpen, karten, klimmen, een waterpark bezoeken enz . Er was zoveel te doen!

Tegen de avond gingen we naar de wijk van gardens at the bay. Hier hebben ze super trees gebouwd. In de avond houden ze hier een licht en muziek show. Het was supermooi! Maar oh wat was het warm. [e-1f975] Zelfs nu de zon onder is is het nog ontzettend warm.

We kijken nog even rond en lopen door hoge en mooie gebouwen en duiken voldaan ons bed in. Wat is Singapore mooi!

Morgen op naar Delhi naar India! [e-1f1ee][e-1f1f3]

• 08 Mei 2024 - 18:52

Emma Den Ouden :

Wat leuk klinkt het. Ik vind jouw footoo heel mooi[e-1f496][e-1f389][e-1f638][e-1f31e][e-1f31b][e-1f31f][e-1f48c][e-1f6b4]

Het was heel leuk hier zo op de vakantie en hopelijk komt dit nog een hele leuke vakantie heel leuk.

Emma