Luipaard in jhalana - Reisverslag uit Jaipur, India van Bianca - WaarBenJij.nu Luipaard in jhalana - Reisverslag uit Jaipur, India van Bianca - WaarBenJij.nu

Luipaard in jhalana

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

07 Mei 2024 | India, Jaipur

Yes!! Bij de eerste safari vandaag was het direct raak! Daar lag hij prinsheerlijk op de weg. Wat een mooi beest! Gigantische poten ook. Kijk maar eens naar de sporen die we onderweg zagen.

Op de tweede safari zagen we een luipaard drinken, zo gaaf om te zien! We waren heel dichtbij!!! Ik heb lange tijd kunnen genieten voor hij zijn weg vervolgde.

In de laatste minuten zagen we er nog 1! Midden op de weg. wauw!! Wat een gave ervaring!

Het eten is hier superlekker en wel wat heet. Gelukkig eet ik thuis ook veel pittig eten waardoor mijn maag hier aardig goed tegen kan. Ik pas goed op met het water. Hier kan je niet uit de kraan drinken en ook tandenpoetsen moet je met flessenwater doen.

Ik eet hier vooral curry’s met rijst en naan brood.

Morgen ga ik vroeg naar ranthanbhore. Hopelijk ga ik daar net zoveel geluk hebben met de tijgers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Juf in groep 2/3. Mijn reisblog speciaal voor de klas :)

Actief sinds 19 April 2024
Verslag gelezen: 12
Totaal aantal bezoekers 537

Voorgaande reizen:

21 April 2024 - 12 Mei 2024

Borneo, Singapore en india

22 April 2023 - 07 Mei 2023

panama

Landen bezocht: