Kota kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Bianca - WaarBenJij.nu Kota kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Bianca - WaarBenJij.nu

Kota kinabalu

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

24 April 2024 | Maleisië, Kota Kinabalu

Wat een heerlijk verblijf hier in kota Belud. We zijn gisteren met een bootje hier naartoe gebracht. Het strand is verlaten en het water heerlijk warm! Gisteravond was het eten heerlijk. Er was zwaardvis gemaakt met rijst, gebakken groenten en eigen gemaakte sambal. Het hutje waar we in slapen kijkt uit over de zee. Achter ons hutje zit bos en hierin zagen we 3 aapjes druk bezig.

vanochtend was het vroeg opstaan. Om 7 uur ontbijten en dan de boot op, want ik ging vandaag duiken!

het was een half uurtje varen naar de eerste duikplek. Hier heb ik een bambooshark gezien (kijk maar eens of je hem op internet kan vinden[e-1f609]) en heel veel nemo visjes en dory. Ook zag ik meerdere blue spotted stingray en nog zoveel meer! (Foto’s volgen later)

na ruim een uur onder water kwam ik weer boven. Nu eerst lekker gebakken bananen eten!! Die zijn hier zo lekker! Het zijn hele kleine banaantjes die ze in schijfjes bakken in een klein beetje deeg.

De tweede duik was harder werken door een flinke stroming. Hier zag ik wat minder grote vissen.[e-1f41f]

na de tweede duik was het tijd voor de lunch. Wat was die ook weer lekker! Nasi met kip.

de rest van de dag heb ik alleen nog maar in de hangmat gehangen en gezwommen in de heerlijk warme zee.

er is maar stroom van 5 uur in avond tot 11 uur in de avond. Dan kun je alles wat op stroom moet even gebruiken.

morgen ga ik al vroeg weer door naar pulau mantanani. Ook weer een plekje waar ik 2 keer met de taxi boot naartoe moet reizen.


  • 25 April 2024 - 19:24

    Emma Den Ouden :

    Hoi juf,

    Waarom maak je een footoo van je voeten? Maak je een foto van je zelf?

    [e-1f496][e-1f497][e-1f44f] Emma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Juf in groep 2/3. Mijn reisblog speciaal voor de klas :)

Actief sinds 19 April 2024
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 426

Voorgaande reizen:

21 April 2024 - 12 Mei 2024

Borneo, Singapore en india

22 April 2023 - 07 Mei 2023

panama

Landen bezocht: