Goedemorgen Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bianca - WaarBenJij.nu Goedemorgen Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bianca - WaarBenJij.nu

Goedemorgen Singapore

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

23 April 2024 | Singapore, Singapore

Goedemorgen! Wat een weertje [e-1f929]

tijd voor een ontbijtje en een wandeling naar de rivier. Ik wil heel graag otters [e-1f9a6] zien en die zouden hier moeten zitten.

ik heb geluk en zie er 2 [e-1f9a6]

na de wandeling is het alweer tijd om uit te checken en terug naar het vliegveld te gaan om het vliegtuig naar kota kinabalu te nemen.

de trein, bus en de controles gaan snel. Hierdoor toch nog even tijd om nog een gerecht uit Singapore te eten [e-1f970]. Ze hebben hier zelfs robots die het dienblad na het eten op komen halen!

op naar kota kinabalu [e-1f6eb], dit is 2 uurtjes vliegen.

maar Oh wat is het mooi! Lieve mensen, heerlijk eten, warme zee en kokosnoten [e-1f970].

we varen met een privebootje naar het eerste verblijf hier. Hier hebben we een hutje met hangmat en een eigen strand. Dat is zo genieten.

• 24 April 2024 - 11:16

Lina:

Lina heeft genoten van jouw verhaal. Ze vind het heel leuk, maar ze had graag de robot willen zien haha. Geniet ervan! Groetjes van lina

• 24 April 2024 - 13:06

Juf Bianca :

Hoi Lina, ik heb zeker een filmpje, alleen is het internet hier niet heel goed waardoor het niet lukt om hem erop te zetten. Maar hij komt er nog aan hoor! Groetjes