Heenreis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bianca - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bianca - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

21 April 2024 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het zo ver: op naar het vliegveld. Ik reis hierheen met de trein. Mijn vlucht vertrekt om 20:40 uur (10 over half 9). Het is belangrijk om op tijd te zijn, want eerst moet je nog langs de incheckbalie, paspoortcontrole en beveiliging.

nu maar hopen dat de vlucht ook netjes op tijd gaat zijn!

Na een uur extra vertraging, doordat er iets op de ruit van het vliegtuig zat wat ze er niet afkregen, vertrekken we dan.

Na een vlucht van 8 uur is het hallo India! Maar ook weer snel doei, want ik moet snel een ander vliegtuig in om naar Singapore door te vliegen.

dit vliegtuig was een stukje minder luxe, zonder tv scherm en met maar 1 keer eten onderweg. Gelukkig heb ik een leesboek bij me en lees ik behoorlijk wat meters weg [e-1f609]. Jullie ook?

na 7 uur vliegen ben ik in Singapore. Grote gebouwen, lekker warm en heel veel gezelligheid.

nu eerst nog even een mooi plekje zoeken om te genieten van het uitzicht en een klein hapje voordat het bedtijd is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Juf in groep 2/3. Mijn reisblog speciaal voor de klas :)

Actief sinds 19 April 2024
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 426

Voorgaande reizen:

21 April 2024 - 12 Mei 2024

Borneo, Singapore en india

22 April 2023 - 07 Mei 2023

panama

Landen bezocht: