Bijna zo ver - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bianca - WaarBenJij.nu Bijna zo ver - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bianca - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

19 April 2024 | Nederland, Bergen op Zoom

Zondag vlieg ik vanuit Schiphol eerst naar Delhi in India. Hier zal ik een overstap hebben naar Singapore. Hier blijf ik een dagje en dan hoop ik door te vliegen naar kota kinabalu in Borneo. Op dit moment vliegen de vliegtuigen niet doordat er een vulkaan is uitgebarsten in Indonesië. Hij is nu nog gevaarlijk en door de aswolken en dat hij nog opnieuw uit kan barsten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Juf in groep 2/3. Mijn reisblog speciaal voor de klas :)

Actief sinds 19 April 2024
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 405

Voorgaande reizen:

21 April 2024 - 12 Mei 2024

Borneo, Singapore en india

22 April 2023 - 07 Mei 2023

panama

Landen bezocht: